Problem z USB

Autor: Jaku <adres_mail_at_w.sigu>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 23:40:18 MET DST

Mam stareńką płytę Soltek 75KAV, na której są 2 porty USB 1.1.
Zaistalowałem kontroler USB 2.0 na PCI na chipsecie ALI. No i mam nie lada
problem, kontroler nie widzi urządzeń 2.0 i to nie, że widzi je jako 1.1
tylko wcale nie widzi!!!
Mam SP2 do windy XP, sciągnąłem sterownik ze strony:
http://www.usbman.com/Guides/ali_tips_and_tricks.htm
lae niestety nie działa.

Urządzenia USB 1.1 są widziane poprawnie.

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
W biosie mam poustawiane jak trzeba (USB na ENABLE).
Menager urządzeń też nie zgłasza żadnych problemów.

Pozdrawiam:
JAKU