Re: Reklamacja

Autor: kRIMIsEK <krimisek_at_CUT_THISgmail.com>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 14:42:27 MET DST
Message-ID: <pan.2006.08.21.12.42.26.552621@CUT_THISgmail.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Thu, 17 Aug 2006 12:11:56 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nic specjalnego Ci nie wymyślę ;) Napisz po prostu, że
> uszkodzenie gniazda może być efektem ubocznym uszkodzenia
> samej karty podlegającego gwarancji, a nie skutkiem
> zaniedbania ze strony użytkownika i że jeżeli myślą
> inaczej niech udowodnią to zaniedbanie w sposób nie
> podlegający wątpliwościom.

Zadzwonilem i powiedziano mi ze wszelkie uszkodzenia termiczne
automatycznie powoduja utrate gwarancji. Powiedzieli mi ze moge wyslac
jeszcze raz a oni sporzadza dokladny wydruk usterki ale szans juz nie mam.
To prawda?

-- 
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Sapphire Radeon 9800pro + Arctic Silencer v 3.0 ]
[ WD800JD + Pioneer DVR-110D + DVD LiteOn  + FDD 1.44 ]
[ Chieftec 360W DF + Pentagram QC-80 CU + Zalman NB47J = SILENT ] 
Received on Mon Aug 21 14:45:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 21 Aug 2006 - 14:51:35 MET DST