Re: plyta do Intel Core2 Duo

Autor: mateusz <muchafly_at_NOSPAMicpnet.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 21:32:08 MET DST

> [..]
>
> Oczywiście mowa o montażu nieliniowym? Bo to przy nim potrzebna jest
ogromna
> moc obliczeniowa.
>
> Nie rozumiem dlaczego by nie wykorzystać siły obecnych kart graficznych do
> renderowania różnych efektów, przejść między scenami oraz napisów - jednym
> słowem rendering, w którym CPU nie ma najmniejszych szans z kartą
> graficznych (już nie mówie o profesjonalnych za kilka tysięcy złotych).
> Przykład? Póść 3dMarka 2005 na dobrym sprzęcie i porównaj płynność w
chwili
> [...]

no tak, tylko program musi wykorzystywac karte graficzna
z tego co ja wiem Adobe Premiere 6.5 nie wykorzystuje wogole karty
graficznej

Podobno nowe programu do montazu juz wykorzystuja karte graficzna, ale ja
wiem ze w ciagu najblizszego roku nie zmienie programu do montazu.

Prawdopodobnie bede zmuszony do kupienia plyty bez grafiki i dokupienie
osobno grafiki, bo maly jest wybor.No trudno, to koszt jakis 200zl. Zobacze
co w sklepach jutro beda mieli.

A jaka plyte bez grafiki mozesz polecic do tego procesora
Ramy chyba kupie ddr2, 800MHz - 1GB

pozdr.
mateusz