Re: HP Compaq nx7400 EY508ES

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 14:48:53 MET DST

> No tak, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Oczywiście z płytą Recovery

I tu bym się nie zgodził. Może miałem jakieś specjalne wersje tego modelu,
ale w żadnym nie było płytki, ani z systemem ani z recovery. W środku była
tylko wkładka z rysunkiem płytki i informacją o konieczności nagrania sobie
płytki recovery. Po uruchomieniu komputera wyskakiwał hp-kowy program którym
trzeba to zrobić.
Matryca była jak najbardziej z "efektem lustra". :)

Pozdr
MarkS