Re: Norton Ghost 2003

Autor: Mr Adzio <horemhebWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 14:46:49 MET DST

> mi sie udalo, nadpisalem nortone bo mam image automat niszczy partycje
> wszyskie i jedzie, ja odzyskalem stan jaki byl troche pracy pare dni w
> nerwach i z potem ale zrobilem bylem zalmany.
> :)

To gratuluje. Juz wyprobowalem Easy Recovery Pro, Power Data Recovery i kilka
dupsow. I zero! Nawet nie pokazuja ani jednej starej rzeczy. Owszem. Wywala
nazwe starej partycji, pokazuje, ze byla zajeta na 30 GB. I tyle.
Powiedz, wyjasnij, cos zrobil, ze Ci sie udalo?
A tak na marginesie, to taki norton ghost nie ma zadnej opcji do cofania
wykonaej operacji?

Pozd.
Mr Adzio
www.media.prv.pl