Re: OSD - pasek głośności na ekranie komputera jak we współczesnych telewizorach

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 14:28:48 MET DST

Artur > napisał(a):
> Wiem, że sprzętowa. To gdzie mam wysłać to zapytanie? pl.comp.soft ?

Już dostałeś odpowiedź.

> Rozumiem, że nazwa grupy sugeruje ogólną tematykę o pecetach ale
> większość chce tutaj rozmawiać tylko o sprzęcie.

Bo właśnie taka jest tematyka grupy. Nie inna.

> Tylko czy sprzęt
> komputerowy będzie działał bez programu?

Nie będzie działał też bez prądu, więc podyskutujmy o nowoczesnych
ekologicznych źródłach pozyskiwania energii. Będą wtedy zdrowsze
zwierzątka, o których też zapewne powinniśmy wg Ciebie dyskutować. Będą
robić dużo kupek, więc porozmawiajmy też o zbiornikach podziemnych do
przechowywania nieczystości. Będzie się nam wtedy lepiej żyło, w wolnym
czasie możemy się relaksować muzyką. O szantach też podyskutujmy. Może
od razu pojawi się wątek w którym wspólnie doradzimy w wyborze żaglówki?
Przy okazji zastanowimy się gdzie najlepiej pojechać na wczasy w tym
roku. Może Grecja? Tam mają dobre jedzenie, więc o potrawach też
podyskutujmy. Itd itd itd.

Po to ktoś podzielił usenet na grupy tematyczne, żeby rozmawiać o
odpowiednich rzeczach w odpowiednich miejscach. Bez głupiej argumentacji
"a bo przecież to ma wiele wspólnego".

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: