Re: OSD - pasek głośności na ekranie komputera jak we współczesnych telewizorach

Autor: Artur <_at_@o2.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 13:11:40 MET DST

PSYLO napisał(a):
> To jest grupa _sprzętowa_, tutaj nie dyskutujemy o programach.

Wiem, że sprzętowa. To gdzie mam wysłać to zapytanie? pl.comp.soft ?
Rozumiem, że nazwa grupy sugeruje ogólną tematykę o pecetach ale
większość chce tutaj rozmawiać tylko o sprzęcie. Tylko czy sprzęt
komputerowy będzie działał bez programu? Nie proszę o wywody w stylu jak
zdekompilować jakiś program, tylko o jakiś namiar programu dzięki
któremu mój _sprzęt_ będzie bardziej funkcjonalny.

Pozdrowienia.