Wieszajacy sie komputer

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 18:29:25 MET DST

Witam

Mam komputerek (mniejsza o konfiguracje) ktory spelnia role serwera plikow.
Jak sie okazuje, resetuje sie on srednio co 1-2 dni. Zupelnie nie mam
pojecia od czego. Procesor wymienilem na nowy, pamieci rowniez, dalem nowe
wydajne chlodzenie na procesor(temperatury ok 40stopni), zasilacz zostal
rowniez nowy zakupiony. Pozostaje chyba tylko plyta glowna(ktora jest raczej
nowa).Dzisiaj podlaczylem upsa(mam nadzieje ze to wina przepiec).
Pytanie brzmi czy istnieje jakis program logujacy zdarzenia w windowsie,
przed resetem, moze to pozwoli mi dojsc do tego co sie dzieje.

Z gory dzieki za wszelkie sugestie.