prosta siec domowa

Autor: Robert S <robert_salyga_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 22:15:59 MET DST

Wiem ze nie dokońca to tematyka tej grupy ale napewno bedziecie w stanie mi
pomóc

prosił bym o skierowanie na strone w której bedzie łopatologicznie
wytłumaczone konfiguracja router-a wraz moja luba dokonaliśmy zakupu ale z
chiny niemoge poradzić sobie by laptop zobaczył zawartość stacjonarnego i
miła dostep do netu (komputery się widz nestrada podłaczona do 2 kompa
widoczna

czegoś nie ustawiłem pewnie i stąd problem

jezeli znzcie jekieś strony napisane przystepnym jezykiem dla laika prosze o
skierowanie

dziękuje z apomoc
pozdrawiam
Robert S