Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 03:36:54 MET DST

Larus wrote:

> I dlatego są kupiaste :) Ale nie wszystkie, są Fortron, które
> zmieniają obroty zależnie od pobieranej/dostarczanej mocy.

bo wlaczaja wiatrak pod wplywem temperatury ? Moim zdaniem to akurat ich
zaleta. Opcja z obrotami w zaleznosci od mocy zawsze wydala mi sie
bezsensowna.

> Jeśli już to tylko full-pasywny, ale to trzeba dobrze przemyśleć
> resztę komponentów, jak i zastosowanie peceta.

Dlaczego polpasywny to taki substytut pasywnego a moze nawet oczko wyzej
bo tam gdzie pasywniak powiedzialby sorry za goraco polpasywny
pohalasuje wentylatorem ale sie nie wylaczy.

--
Pozdrawiam Tomek