Re: Wskazania SMART.

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 18:58:43 MET DST

Osobnik posiadający mail'a madman15@nie-spamo-wac.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Wskazania są jak najbardziej OK, a to ostrzeżenie które masz mogło
> powstać np. na skutek wadliwej taśmy (ja tak miałem, i mam niemal
> identyczne wskazania ze SpeedFana). Zresztą popatrz na dół okna -
> wskaźnik "Stan" ("Fitness" po angielsku) jest pewnie w okolicach 95%.
> A jeśli jeszcze masz obawy - kliknij na "Perform..." - zrobi nieco
> "lepszy" test dysku.
> A realokowany sektor na dysku mógł być nawet od nowości.

no to super bo juz sie zaczałem martwic. Co do tasmy to mam nadzieje ze
jest ok ale przy najblizszej okazji ja sprawdze - w kazdym razie po tym
jednym zawieszeniu wszystko działa ok.
Zastanawia mnie tylko informacja ze scnadiska który uruchomił sie przy
ponownym wlaczaniu kompa po zawieszeniu mówiacy o uszkodzonych 24KB (6
klastrach). Nie sa to czasem bad sectory na dysku?
No i czy to ostrzezenie ze smarta kiedys zniknie?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu myśli - jeleń!"  Richard Fish