Re: Czy popsulem zasilacz? Czy plyta Baby AT wejdzie do obudowy ATX? PILNE!

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 18:56:26 MET DST

Użytkownik "andyk" <andy@przeciwspamowy.org> napisał w wiadomości
news:ec4hl3$5rn$1@news.lublin.pl...
> Stary zasilacz rozkrecilem i wymienilem wszystkie wysokotemperaturowe
> kondensatory elektrolityczne (oprocz dwoch najwiekszych 470 uF / 200 V bo
> akurat ich nie bylo i sa dosc drogie) zakladajac, ze po tylu latach pracy
> zasilacza to ich wina ...

Mimo, że różne rzeczy naprawiałem, jednak przy naprawie zasilacza
skorzystałbym np z:
http://www.allegro.pl/item120466515_rewelacja_fortron_fsp350_60mdn_1_rok_gwarancji.html

Wina niekoniecznie musi leżeć w kondziorach, a bezpieczeństwo reszty
komputera zależy od jakości zasilacza.
Głupio spalić wszystko z powodu oszczędności 50 zł.
Znajomemu zasilacz przepalił skaner oraz drogi aparat fotograficzny,
akurat podłączony przez USB podczas przepięcia w sieci....

Pozdrawiam
Feromon