Re: VHS na DVD

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 15:35:41 MET DST

"Lucar" <lucar@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:ec490n$7t7$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Rozważam przegranie mojej kolekcji VHS na DVD, zastanawiam się tylko,
> ile
> zajmie mi to miejsca. Niedawno natrafiłem na opis, z którego wynika,
> że po
> konwersji jedna godzina zajmuje 12GB. Wynika z tego, ze na DVD wejdzie
> mi
> tylko ok. pół godziny! Czy ktoś się tym zajmował i może ew. to
> potwierdzić/zaprzeczyć?

zaprzeczyc - dobry enkoder MPEG-2 wyprodukuje w 2 przebeigach dobry
obraz dla rozdzielczosci 352x576 (wiekszego i tak nie ma sensu) dla
bitrate ok 3.5Mbps - dodaj do tego 256kbps dla audio i ewentulanie
koeljne 256kbps dla audio w ac3 - razem masz ok 4mbps z dobra lub bardzo
dobra jakoscia z pobeiznego oglady wychodzi ze bez klopotu zmiescisz na
typowej plycie DVD ok 2 - do nawet 2,5 godziny.