Re: karta wifi do laptopa

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 10:09:25 MET DST

KSZYCHOOO wrote:
> witam
>
> poszukuje karty sieciowej bezprzewodowej do laptopa
> mam laptopa HP nx9010 bez wifi
>
> otoz dostalem sie na studia i wg. informacji na stronie
> uczelni jest mozliwosc korzystania z wi-fi
>
> szczegoly tutaj:
> http://www.agh.edu.pl/uczelnia/wifi.php
>
> moje pytanie brzmi czy lepiej kupic karte
> na PCMCIA czy tez miniPCI i jaki model?
>
> czytajac grupe dowiedzialem sie, iz sa problemy z miniPCI
> w laptopach firmy hp (musza byc oryginalne lub z softem)
>
> w domu mam siec oparta na 3com (switch) oraz d-link'u (karty)
> [...]
Mam identycznego laptopa, kt贸rego dosta艂em z zamontowan膮 firmowo kart膮
Boradcom na miniPCI. Z racji problem贸w tej karty przy wsp贸艂pracy z
Linuxem wymieni艂em j膮 niedawno na kart臋 Gigabyte WI01GS. Wszystko dzia艂a
bez problemu (w por贸wnaniu do tej Broadcom ten Gigabyte to rakieta :).
Nie widzia艂em 偶adnych komunikat贸w o niew艂a艣ciwej karcie, z czego mo偶e
wynika膰, 偶e akurat w tym modelu jeszcze nie wpadli na pomys艂 blokowania
tego w BIOS-ie.

Pozdrawiam.