karta wifi do laptopa

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 02:01:49 MET DST

witam

poszukuje karty sieciowej bezprzewodowej do laptopa
mam laptopa HP nx9010 bez wifi

otoz dostalem sie na studia i wg. informacji na stronie
uczelni jest mozliwosc korzystania z wi-fi

szczegoly tutaj:
http://www.agh.edu.pl/uczelnia/wifi.php

moje pytanie brzmi czy lepiej kupic karte
na PCMCIA czy tez miniPCI i jaki model?

czytajac grupe dowiedzialem sie, iz sa problemy z miniPCI
w laptopach firmy hp (musza byc oryginalne lub z softem)

w domu mam siec oparta na 3com (switch) oraz d-link'u (karty)
docelowo zamierzam kupic router z wifi (d-link)
totez mysle, ze najchetniej kupilbym karte d-linka

nie zamierzam przerzucac kosmicznych ilosci danych , a nawet
jesli to akceptuje dluzszy czas , natomiast zalezaloby mi na
zasiegu (mieszkam w domu z grubymi scianami)

z gory dziekuje za odpowiedzi :)
pozdrawiam jeszcze wakacyjnie
K.