Dysk SCSI 80pin + przejściówka 80>68 + kabel z terminatorem

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 09:03:03 MET DST

Dzień Dobry

Kupiłem niedawno dysk:
Fujitsu Enterprise MAF3364LC 36.4 GB SCA-2 / Ultra-2 LVD / FCAL /
10,025rpm / 4MB
Dokładnie tę sztukę z Allegro:
http://www.allegro.pl/item119826295_maf3364lc_36gb_sca_2_ultra2_lvd_najlepsze_w_klasie.html
Do kompletu dostałem przejściówkę 80->68, ponieważ na płycie mam
kontroler Adaptec 2890 ze złączem 68pinowym.
Dysk jest pięknie wykrywany przez kontroler, na początku nie mam z nim
problemu instalator Windows XP, ale nie mogę na nim sformatować
założonych partycji, bez względu na rozmiar.
Dysk formatuje się do 100%, potem następuje dłuuuga przerwa na tych 100%
i potem cały proces formatowania kończy się informacją o tym, że nie
można było sformatować dysku i instalator XP sugeruje, żeby sprawdzić
terminatory.
Kabel mam zakończony terminatorem, wcześniej dla testów podpinałem tam
dysk 68pinowy i nie miałem tego problemu.
Co może być jego przyczyną ?
Czy ktoś z was spotkał się juz z czymś takim ?

Pozdrawiam

WOjtek