Re: laptop ze sklepu

Autor: Teresa <no_at_spam.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 01:19:01 MET DST

> ehhh; bo od razu zakladasz, ze ten komp stacjonarny to jest jakies
> nie wiadomo co do gier, skomplikowanej grafiki 3d, itepe; to jest
> dla mnie zawsze wielka zagadka, ze na tej grupie ciagle znajduja sie
> osoby, ktore nie rozumieja ze komputer mozna uzywac do "zadan, ktore
> trudno okreslic jako szczyt mozliwosci topowej konfiguracji w danym
> momencie";

Potrzebuję tego laptopa tylko do konkretnych celów, gry i multimedia nie
mają znaczenia. Z reguły używam kilku aplikacji na raz: przeglądarka z
zakładkami, edytor kodu z podświetlaniem składni, winamp, jakiś
komunikator, klient poczty, av, fw, serwer apache+php+mysql. Czy w tym
wypadku Pentium M, 15" i 512MB DDR powinno mi wystarczyć?