Re: laptop ze sklepu

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 01:11:24 MET DST

"Gil" <gilboa@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in
news:ec2nv7$qjg$1@inews.gazeta.pl:

> Na początek przygotuj 8 tys zł abyś miał podobna wydajność jak w
> puszkach.

ehhh; bo od razu zakladasz, ze ten komp stacjonarny to jest jakies
nie wiadomo co do gier, skomplikowanej grafiki 3d, itepe; to jest
dla mnie zawsze wielka zagadka, ze na tej grupie ciagle znajduja sie
osoby, ktore nie rozumieja ze komputer mozna uzywac do "zadan, ktore
trudno okreslic jako szczyt mozliwosci topowej konfiguracji w danym
momencie";

pzdrv;
adas;