Re: Wentylator

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 20:58:32 MET DST

Osobnik posiadający mail'a deebass@hoga.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Zauwaz ze ten wentyl daje tylko 800 rpm , (wystarczy do nawiewu na
> dyski) wiec chyba az tak glosny nie jest (wg producenta 12 dBa)
> Moj jak go zamontowalem troche halasowal ale okazalo sie ze po prostu
> obciera
> o filtr , rozkrecilem i ponownie zamontowalem i jest ok

no wlasnie wydaje sie ze kreci sie dosc szybko, musze podlaczyc pod plyte
czujnikz predkoscia obrotowa. Moze to filtr? Zobacze jeszcze.

> Mozna tez sie nie bawic w takie rozwiazania zwlaszcza jak ktos planuje
> zmienic
> odudowe i kupic cos takiego
> http://www.i-box.pl/img/produkty/obudowy/wingsjet2_big.jpg
> akurat wejdze naped w drugi wolny np. jakis panel - regulator obrotow
> jak ktos ma kase,.

kurcze, jak bym miał kase to pewnie bym obudowe zmienił i kupił jakas maks
duza, bo miejsca przy biurku mam sporo a wkurza mnie manewrowanie w tej
małej kascie. Poza tym (choc pewnie wszystkie taka maja) moja obudowa
wydaje mi sie zwyczajnie za krótka. Kiedys nie mogłem wlozyc napedu do
konca bo blokowała plyta, teraz ten scyth jest troche wysuniety, poniewaz
dysku nie mozna wsunac dalej ze wzgledu na pamieci.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.