Re: Wentylator

Autor: Bartek <deebass_at_hoga.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 20:07:24 MET DST

> kurcze, to ja chyba jestem jakis przewrazliwiony bo nie powiedziałbym ze
> jest cichy.

Zauwaz ze ten wentyl daje tylko 800 rpm , (wystarczy do nawiewu na dyski)
wiec chyba az tak glosny nie jest (wg producenta 12 dBa)
Moj jak go zamontowalem troche halasowal ale okazalo sie ze po prostu
obciera
o filtr , rozkrecilem i ponownie zamontowalem i jest ok

Mozna tez sie nie bawic w takie rozwiazania zwlaszcza jak ktos planuje
zmienic
odudowe i kupic cos takiego
http://www.i-box.pl/img/produkty/obudowy/wingsjet2_big.jpg
akurat wejdze naped w drugi wolny np. jakis panel - regulator obrotow jak
ktos ma kase,.

Pozdro B.