Re: Bardzo cichy zestaw-propozycja.

Autor: Pawel <nie_at_lubie.spamu.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 20:29:34 MET DST

On Tue, 15 Aug 2006 23:58:09 +0200, "Tomek Banach"
<tbanan_bez_@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Glosny to on jest w trybie wymuszonego obiegu powietrza, a w obudowie
jest chlodno.

>Korzystales moze z tego zasilacza ?
>
>Bo na benchmarku.pl pisza ze wentylator wlacza sie w zaleznosci od
>temperatury a producent pisze ze po przekroczeniu mocy :)

U mnie sie jeszcze nigdy nie wlaczyl (jesli sie nawet wlaczyl przy
jakiejs grze to tego nie zauwazylem).

Z ta zasilka (a dokladnie ukladem pfc) jest nieco inny problem... jest
b wrazliwa na prad (podobno - serwis) ktory jest w naszym biednym
kraju kiepskiej jakosci (ciekawe bo 2 inne kompy z zasilkami no name
nie padly)... juz 2 sztuki pogrzebalem. 3ci narazie dziala - na
wszelki wypadek sprawilem sobie ups'a.

Pozdrawiam.
_
Pawel