Re: dylemat - ktory Radeon

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 12:29:30 MET DST

Marek napisał(a):
> - nowsze wersje gier ze stajni Lucasarts
> - Gothic 3
> - moze jakas wyscigowka
>
> Karta ma sluzyc przez okres 2-3 lat. Poza grami bedzie wyswietlala statyczny
> obraz.

Będzie bardzo ciężko z tymi kartami które wymieniłeś, one już w tej
chwili ledwo ciągną najnowsze gry przy minimalnych ustawieniach a co
dopiero za 3 lata.

> - Radeon 9600 XT Sapphire 256MB (128-bit) tv + DVI lite box za 299 PLN
> - Radeon 9600 Pro Sapphire 256 MB DDR DVI + TV (AGP x8) LiteBOX (325/400) za
> 257 PLN

Radeon 9600 z 256MB pamięci to nieporozumienie. Znacznie lepszym wyborem
będzie 128MB, bo będzie to pamięć lepsza, z większym potencjałem i
ostatecznie cała karta się okaże szybsza. Te które wymieniłeś to nowe
"wynalazki", okrojone gdzie się tylko da. Szukaj używanych kart z
pełnymi taktowaniami (dla Pro: 400/600 a dla XT: 500/600).
Jak jesteś zainteresowany to miałbym do sprzedania 9600Pro które chodzi
na taktowaniu rdzenia 560 MHz, odezwij się na GG podane w stopce jeśli
Cię to interesuje. Cena znacznie niższa niż te wymienione wyżej, a karta
szybsza.

> - czy warto brac te z pamiecia 256 zamiast 128 ? Jak to sie przeklada na
> giercowanie ?

Na takich kartach to będą niskie rozdzielczości, więc znacznie lepszym
wyborem będzie 128MB lepszej jakościowo pamięci.

> - jakie taktowanie gpu i ram ? jesli powiecie jak najwyzsze to zapytam
> inaczej. Jakie minimalne obecnie brac :)

Napisałem już wyżej jakie te karty powinny mieć taktowania. Między
różnymi GPU nie ma sensu porównywać tego parametru.

> - wolalbym bez wentylatora (niemile doswiadczenia z R9100), ale widze ze
> wszystkie maja nizsze taktowanie...

Do tej, którą Ci wyżej zaoferowałem mogę dorzucić VGA Silencer rev.3
(wiem, spamer ze mnie przebrzydły ;))

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: