Gigabyte M55Plus-S3G i nie działa Cool'n'Quiet

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 12:23:38 MET DST

Witam,

Zakupiłem niedawno taki oto zestaw:

Gigabyte M55Plus-S3G
Athlon 64 3000+ AM2
2x512MB DDR2 667Mhz
Dysk Samsung 80GB SATAII
Nagrywarka DVD BenQ 1655

Całość pracuje pod WinXP+SP2+AutopatcherXP PL z lipca 2006.
Problem polega na tym, że nie działa CnQ. Wszystkie sterowniki zainstalowane,
bios na płycie zaktualizowany do F4 (najnowszy dostępny w tej chwili na
stronie Gigabyte'a). W BIOSie nie znalazłem żadnej opcji, która miałaby coś
wspólnego z CnQ. EasyTune (programik od Gigabyte'a) i Everest pokazują cały
czas 1800Mhz, bez względu na obciążenie procesora...

Czemu to nie działa? Gdzie mogę włączyć CnQ? Będę bardzo wdzięczny za jakieś
opinie i porady.

Pozdrawiam,