Re: odzysk danych skasowanych przypadkowo

Autor: cudaczek <edward.kasprzyszak_at_neostrada.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 11:49:35 MET DST

news:9hoube.88f.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "cudaczek" <edward.kasprzyszak@neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> NTG!
>
> P.S. http://www.officerecovery.com/freeundelete/ . Tylko nie instaluj go
na
> partycji z której usunęłaś te dane, w ogóle nic na niej nie zapisuj.
> --
> M. [MS-MVP]
> /odpowiadając zmień px na pl/

Co to znaczy nie instaluj na "partycji, z które usunełaś.." - usunułem
katalog "e-booki" i nie wiem gdzie był. Czy nie ma jakiejś łopatologicznej
instrukcji - jestem tylko filologiem.
Dziekuje za błyskawiczne rady. A na złośc komputer wyaczył sie w momencie
czytania maili od Was - chyba pogorszyło sprawę?
Pozdrawiam
Ela