Wybór procesora

Autor: PxxBxx <przemek_at_pxxbxx.com>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 18:33:23 MET DST

Poważnie myśle nad zmianą procka na coś mocniejszego. Zastanawiam się
nad AMD64 3800+ i AMD64X2 3800+. Logicznie rzecz biorąc ten drugi
powinien być wydajniejszy ale znając życie to różnie może z tym być
dlatego wolę się upewnić. Mam płytę główną GIGABYTE GAK8NF9. Wg manuala
wszystko powinno być OK i nie powinno być problemu z takimi procesorami.
Potrzebuje tylko potwierdzenia na moje dwa problemy, kto pyta nie
błądzi. Czy ten drugi procek bedzie wydajniejszy? Czy nie pogryzie się z
płytą główna?

Pozdrawiam