Re: Maxtor 250 SATA 16Mb - znikajcy

Autor: CeZ_139 <Nuniez__79_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 18:31:14 MET DST

> 2500Gb czyli 312,5GB? Dziwne, nie wiedziałem że takie sprzedają.
> No i ten cache, 16 mili bitów, jak to w ogóle ma prawo działać ;)

literowka :)))

> Jaka płyta główna? Jaki kontroler SATA? Próbowałeś na innym komputerze?

Plyta to Gigabyte nie pamietam modelu ale jest na SLi.

to jest moj pierwszy dysk z innym podlaczeniem niz AtA stad moje
problemy..sadzilem ze po prostu wepne go na plyte przez slaczke Sata i
podlacze zasilanie i bez problemow zainstaluje system..

nie wiem jaki kontroler i czy w ogole cos takiego mam;]...poza wyjsciem na
plycie nie mam nic;]..

sterowniki mam zainstalowane .. ale to tylko od RAID-a...

ten dysk dziala.. talerze slychac ze wiruja.. przy probie instalacji systemu
wywala blad ze nie widzi dysku logicznego i lipa.. wracam do punktu
wyjscia....
..jesli uda sie ze zobaczy dysk przy starcie kompa z drugiego dysku na
ktorym mam system na ATA w menadzeze widac ze jest ale tylko widac jako
urzadzenie .. ,zas nie widzi jako zadnej partycji..-durne to..

poza tym widzi go jako 137 Gb...

zaniose ten dysk do kumpla .. jesli u niego nic sie nie zmieni to znaczy ze
wywalilem kase na cos na czym sie nei znam chcac ulepszyc to co mam;-/

sorki za literowki :)