Re: Procesor + Płyta + Pamięć do 500zł

Autor: Wallace <wallace_at_vp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 18:10:57 MET DST

Feromon napisał(a):
> Użytkownik "Wallace" <wallace@vp.pl> napisał w wiadomości

> Witaj!
> Powinieneś wyznać, jaki sprzęt obecnie posiadasz,
> oraz w co chcesz pograć, bo moje dzieci nie wiedzą,
> co to za GRA: "Conieco".
> Sama grafa, która satysfakcjonuje moją, dorosłą prawie, młodzież - kosztuje
> 400-500 zł.
>
> Od lat już opowiadam jak to pytają mnie ile kosztuje taki komputer do Worda
> i do internetu...
> no to ja wyrywam się: tak koło 1000....i dalaj pada: no i żeby dziecko w gry
> mogło pograć....
> [...]
Obecnie mam P III 550 MHz, 320 MB ram i geforce 2 mx 400 64 MB. :-(

Zaś co do gier, to przyznam, że chciałbym zobaczyć jak wygląda Homm 5.
(Oczywiście wiadomo, że nie 1600x1200 full detale itp. tylko tak, żeby
dało się grać o ile wogóle da się za tak małą kasę cokolwiek na to wybrać.)

Czyli mówicie, że w tej cenie lepiej postawić na AMD niż na Intela?

Dzięki wszystkim za podpowiedzi

Pozdrawiam
Wallace

Tak wogóle to dzięki za pomoc