Re: Procesor + Płyta + Pamięć do 500zł

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 00:21:50 MET DST

Użytkownik "Wallace" <wallace@vp.pl> napisał w wiadomości
news:ebqli4$69u$1@news.lublin.pl...
> Witam,
>
> Od jakiegoś czasu planuję zmodernizować sprzęt. Na płytę, procesor i
> pamięć mam ~500zł. Myślałem o Celeronie D 326 2,54 GHz płycie Asrock
> 775Dual-VSTA i pamięciach ddr2 (256-512MB). Co myślicie o takim zestawie?
> Mam w planach dorzucić jeszcze kartę graficzną za ~200zł. Czy na takim
> sprzęcie jest szansa pograć w conieco? Dzięki z góry za pomocne rady.

Witaj!
Powinieneś wyznać, jaki sprzęt obecnie posiadasz,
oraz w co chcesz pograć, bo moje dzieci nie wiedzą,
co to za GRA: "Conieco".
Sama grafa, która satysfakcjonuje moją, dorosłą prawie, młodzież - kosztuje
400-500 zł.

Od lat już opowiadam jak to pytają mnie ile kosztuje taki komputer do Worda
i do internetu...
no to ja wyrywam się: tak koło 1000....i dalaj pada: no i żeby dziecko w gry
mogło pograć....
to ja na to: ooo, to 2000! :))

A tak w temacie: Sempron 3500+ na jakiejś płycie z zintegrowaną grafą i
PCIEx + 256MB DDR to daje 450-500zł
Później dokupisz jakiegoś demona szybkości na PCIEx, najlepiej używanego,
żeby taniej....

Pozdrawiam
Feromon