Re: Fujitsu-Siemens Amilo Pro V3205-62E2PL - czy warto kupić ?

Autor: ikselka <iksel_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 16:40:17 MET DST

Piotr Wydymus napisał(a):
> Uważam, że ten komputer jest drogi, jeśli oceniać wyposażenie i markę. Za tą
> cenę można mieć nieźle wyposażonego IBM z mobilnym Radeonem
Małego/lekkiego IBM nie znalazłam w podobnej cenie.
> W tym
> konkretnym przypadku dużą składową ceny będzie nowy (technologicznie)
> procesor.
A co sądzisz/sądzicie o tym :
http://www.agito.pl/product/30997?cid=52
Troszkę cięższy, ale ma procesor Pentium i większy dysk, a cena
niższa. Może ten bym kupiła, ale nie znam tej marki. Proszę o
wypowiedzi, bo waham się między modelem j.w t. a przed chwilą
wkazanym i któryś z nich raczej chcę kupić. Czekam na opinie.