Re: Procesor + Płyta + Pamięć do 500zł

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 13:16:23 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns98201692220EFmbien@127.0.0.1...
> Z ogolnym kierunkiem sie zgodze, jest jedno ale: na takim wbudowanym
> GF6100 i 256 MB RAM wspoldzielonymi do tego z karta graficzna to ja nie
> wiem w co mozna pograc - Europa Universalies? Do czasu kupna zewnetrznej
> karty PCI-E i uzupelnienia RAM do co najmniej 512 MB (a wlasciwie 1 GB)
> to o gierkach 3D moze w zasadzie zapomniec.

Moje dzieci od 10 lat grają w "jakieś" gry, marnując przy nich niezmiernie
dużo czasu.
A przecież 10 lat temu komputery nie maiły nawet 64 MB RAMu.
Kwestia tylko doboru gry do sprzętu i przestawienia wyobraźni na generowanie
obrazów 3D. Dlatego bez określenia ulubionych gier przez Wallace nie
określimy "minimum minimorum"
parametrów technicznych. A skoro ma tylko 500 zeta to niech gra w cokolwiek,
a RAM i grafę dokupi
za jakiś czas. Bo gdyby kupił coś używanego za te pieniądze, to za pół roku
to bedzie już złom.

Przynajmniej ja bym tak zrobił, ale ja w gry nie gram...
Pozdrawiam
Feromon