Re: chlodzenie woda - jak i za ile?

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 02:08:10 MET DST

Wojtek wrote:

> IMHO nie warto,na rynku są radiatory Scythe które pasywnie słodzą
> nawet mocny procesor

Czy ja wiem, ja mam scythe na celeronie 1.7 (66W to odpowiada mniej
wiecej 2.6 p4 northwooda) i przy obciazeniniu dochodzi do 55 stopni -
bez wiatraka ustawiony pionowo poza obudowa. Dodatkowo bardzo mocno
grzeja sie kondensatory bo na mojej plycie sa blisko radiatora.

> kompa można całkowicie wycisz a nie tylko maksymalnie wyciszyć
> -pasywny lub półpasywny zasilacz
> -duży radiator z heat-pipe
> -cichy dysk w pudełku wyciszającym np Scythe
> -pasywna grafika,brak wielu napędów,dysków lub innych urządzeń

Ja daze do takiej konfiguracji, brakuje mi jeszcze zasilacza i na moje
oko przy takim ustawienu komputer moze pracowac tylko "na pajaka" czyli
bez obudowy (w moim przypadku przykrecony do deski) inaczej jakbys
zamknal te wszyskie rzeczy w jednym pudle bez zadnej wentylacji to
ugotowalbys go.

Dodatkowo z lektury grupy wynika ze nie jest to najzdrowsze ulozenie bo
nie ma uziemienia.

A jak ulozysz wszyskie komponenty na zwenatrz to zaczynaja przeszkadzac
gwizdzace cewki :)

Najlepsze i najtansze wyjscie jezeli masz mozliwosc to wystawic komputer
za sciane, pokombinowac z przedluzaczami, cd zaladowac do kieszeni usb
komputer uruchamiac z klawaitury. Znajomy tak zrobil i teraz narzeka ze
pracujacy LCD mu halasuje ;)

--
Pozdrawiam Tomek