Re: Gwarancja na dysk

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 00:53:41 MET DST

Osobnik posiadający mail'a mbien@uw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Jak juz kupiles to nie ma o czym mowic. W koncu sporo WDkow
> dziala w roznych komputerach i zyja. Pamietaj tylko o tym
> chlodzeniu

Pod dyskami mam wentylator wciagajacy powietrze do obudowy to dam tego
nowego na sam doł - bedzie ładnie owiewany.
A co do zasilania to oprócz tego ze zasilacz to chieftec, planuje zakup
UPS-a wiec juz wogóle bedzie gites [fajne słowo...]. :)

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.