Re: Gwarancja na dysk

Autor: LUKY <luky1_at_[NOSPAM>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 17:07:51 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Bo np. ostatnio słyszałem dosyć niepochlebne opinie o
> niezawodności Seagate? ;)

Panie Radosławie to pojęcie bardzo względne :), ja np. słyszałem dużo
niepochlebnych opinii o Samsungu, ale i tak najwięcej o Maxtorze. Z
dyskami to mi się wydaje że jest tak, że co jakis czas jest "seria"
która się danej firmie "nie uda", i co jakiś czas jest "bardzo udana".
Uważam że obecnie taką udaną serie ma Seagate oraz WD (tutaj jak pan
wspomnial rzeczywiśćie ważne jest chłodzenie).

Pozdrawiam
LUKY