Re: ile uciągnie AT 200W?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 23:41:28 MET DST

"Michal Bien" napisał:

> OK, zwroc tylko uwage ze we wspolczesnym pececie zapalonego gracza
> z dwurdzeniowym, szybkim CPU i wypasiona grafika (czasami w SLI) taki
> "goly" zestaw moze miec kilkakrotnie wieksze zapotrzebowanie na prad

Wszystko to prawda, tylko ja nawiązuję do rozhoworów toczonych rok temu i
wcześniej, dotyczących zestawów ze zwykłymi procesorami. Komputer nie wstaje -
masz za słaby zasilacz. Rzadko kiedy można się było dowiedzieć, czy wymiana na
mocniejszy pomogła. Jeśli nie i przyczyna leżała gdzie indziej, to problem
zasilaczy został lekko zdemonizowany. Jeśli tak, to zasilacz (nawet badziew
300@180 W) nie potrafiący podnieść gołego zestawu nie jest za słaby - jest po
prostu niesprawny. I to jest niepokojące, że takie coś jest sprzedawane
masowo.

JoteR