Re: ile uciągnie AT 200W?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 21:43:23 MET DST

JoteR <joter@pf.pl> wrote:

> Chwila? He he... Żeby je zatrzymać, musiałbym rozkręcić obudowę. Żeby
> rozkręcić obudowę, musiałbym wytargać go (~20 kg) z kąta z bardzo
> ograniczonym polem manewru. Żeby wytargać go z kąta, musiałbym
> odłączyć kilkanaście (albo i lepiej) przewodów. Żeby się do tego
> zabrać, musiałbym mieć naprawdę bardzo ważny powód ;-)

            Skad ja to znam: tez mam ups, serwerek, dalej glowny komputer,
drukarki itp wcisniete w naroznik pokoju, a miedzy tym wszystkim
fantastyczna platanina kabli sieciowych, zasilajacych, sygnalowych,
od peryferiow itp: im cos rzadziej sie dotyka tym glebiej wcisniete.
Zmieniajac kilka miesiecy temu sieciowke bezprzewodowa z PRISMa na
Atherosa [bo zaklocenia coraz wieksze] wewnatrz setwerka podziwialem
piekna kolekcje pajeczyn, zaschle owady, zaczernienia od podnoszacego sie
znad radiatora CPU powietrza itp. cuda zgromadzone w czasie pracy
praktycznie nonstop przez ostatnie ~1,5 roku ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl