Re: Potrzebne przyśpieszenie - jaki procesor/płyta?

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 17:18:38 MET DST

beatman@poczta.fm napisał(a):
> wielkie dzięki za informacje. Procesor, która aktualnie jest w tej
> płycie, to
> Intel Celeron D 320, 2400 MHz (18 x 133)
> czy obsługa Celerona D powoduje, że poleciłbyś jakiegoś?

Dziwne, wydawało mi się, że płyta nie oferuje obsługi tego procesora (a
nawet czytałem to chyba na stronie MSI). Ale skoro działa, to spoko ;)z
tym że i tak niewiele to zmienia - żaden Celeron nie oferuje HT, na
którego obsługę zwróciłeś uwagę. W sumie nie widzę sensownego wyboru.
Musiałbyś się zorientować, co z obsługiwanych procesorów da się jeszcze
kupić. A przede wszystkim zobacz, czy Twoja płyta ma rzeczywiście złącze
socket 478 - może jest to jakaś nowsza niż mam na myśli wersja z socket
775? To bardzo ułatwiłoby sprawę. Informacje o podstawce do procesora na
pewno będą w instrukcji i na pudełku.

Pozdrawiam.