Re: jaka karta dzwiekowa pci...

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 16:30:06 MET DST

[...]

ludzie szlag mnie trafi - jest az taka masakra????

kupilem kiedys (pol roku moze temu) karte dzwiekowa box (pudelko, kable,
instrukcje, cd, gwarancja itp) za 5pln z osobnymi pinami na plytce do
gniazdek, tyle ze isa. glosniki sa z tylu wpiete na stale. jak potrzeba
skype - to sobie przynosza sluchawkomikrofon i wpinaja we front na obudowie.
teraz dostalem za kilka butelek piwa ;) plyte z procesorem i ramem lepsze
niz do tej pory bylo - i nie ma zlacza isa. stad moje, na pozor wydajace sie
prostym, pytanie. wrrr!