jak Stworzyć RAID +1 na ITE 8211 na płycie ASUS P5LD2 Delux ?

Autor: <walek_at_walek.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 16:17:48 MET DST

mialem wszesniej płyte Gigabyte i na tym samym kontrolerze ITE 8211
wszytko bylo ok - ustawiałem RAID +1 zaraz po wyjsciu z BIOS_u i
raid byl Systemowy a teraz na ASUS P5LD2 Delux z tym kontrolerem nic
nie mozna na poczatku ustawic, a Windzie tez nic :( uzywałem RAIDMgr i
nie widzi wogule dysków Prosze o POMOC !