Re: jaka karta dzwiekowa pci...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 15:35:10 MET DST

Dnia 14.8.2006, - napisał(a):

> mam zapomniec? nie robia? dali az tak d***?

Przynajmniej ja sobie nie przypominam, a na pewno żadnego rozwiązania w
rozsądnej cenie.

> do tego, zeby byc szczesliwym ;) po co mi dwie karty? mamusi wygodnie
> podlanczac sluchawkomikrofon do skype z przodu obudowy, i nie chce zadnych
> przedluzaczy ani innych kombinacji
>
> wiem, moge kupic live! z panelem, moge zmienic plyte glowna, moge kupic
> macintosha ;)

Czyli jeśli chcesz po prostu przełączać z jednego źródła dźwięku tylko na
głośniki albo słuchawki to możesz też zrobić jak ja swego czasu.
SBlive i dźwięk "tylko" w stereo (jeśli chcesz 5.1 analogowo to odpada,
przy optycznym powinno się udać, ale nie przerabiałem) podłączony do
frontowych głośników + słuchawki do tylnych (możesz je na stałe wpiąć z
tyłu, albo zastosować przedłużkę do przodu) - programowo (KX-y)
przełączałem odpowiednio co ma grać (działało też na SB1024). Tu mała
uwaga - spotkałem się z opiniami, że sprzęt nagłaśniający lepiej gra
podłączony do tyłów w SBlive niż frontu, ale ja jakoś różnicy nie
wychwyciłem.

--