Re: jaka karta dzwiekowa pci...

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 14:38:32 MET DST

> Hmmm, jak rozumiem chcesz do jednej karty dźwiękowej prócz istniejących
> już gniazdek podpiąć dodatkowe? (tak jak ma to miejsce przy zintegrowanych
> kartach w płytach głównych)
> Jeśli tak to IMHO zapomnij o tym.

mam zapomniec? nie robia? dali az tak d***?

> Do czego Ci potrzebne te dodatkowe gniazda? Rozwiązaniem może się okazać
> zainstalowanie dwóch kart na raz.

do tego, zeby byc szczesliwym ;) po co mi dwie karty? mamusi wygodnie
podlanczac sluchawkomikrofon do skype z przodu obudowy, i nie chce zadnych
przedluzaczy ani innych kombinacji

wiem, moge kupic live! z panelem, moge zmienic plyte glowna, moge kupic
macintosha ;)