Problem z netem - błąd 623

Autor: Rostov <rostov84_at_gmail.com>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 14:11:39 MET DST

Jestem użytkownikiem Neostrady, używam modemu Thomson Speedtouch 330.
Łącze się z Neo za pomocą programu AutoConnect.
Używam systemu Windows XP Proffesional.
Od wczoraj mam problemy z korzystaniem z internetu.
Po włączeniu komputera i zalogowaniu się do neta przez
kilka/kilkanaście minut jest możliwe normalne korzystanie z neta.
Po tym czasie AutoConnect wywala błąd 623 - Połączenie nieudane -
System nie może odnaleźć wpisu książki telefonicznej dla tego
połączenia.
Ten błąd powtarza się w nieskończoność, aż do następnego
uruchomienia systemu - potem sytuacja się powtarza.
W pomocy technicznej Neo, pod numerem 0 800 102 102, najpierw
powiedzieli mi, że to wina wirusów albo spyware.
Przeskanowałem dysk - czysty.
W końcu wkurzyłem się, sformatowałem dysk i odtworzyłem zrobioną
w zeszłym roku kopię systemu, z której wielokrotnie korzystałem i
wszystko było OK - to samo.
Sformatowałem dysk ponownie i postawiłem Windowsa od nowa - to samo.
Po kolejnym telefonie do Tepsy, poradzili mi żebym z tego miejsca -->
"C:\Documents and Settings\All Users\Dane
aplikacji\Microsoft\Network\Connections\Pbk" skopiował plik
"rasphone.pbk"do tego miejsca --> "C:\WINDOWS\system32\Ras", lub jeśli
to nie pomoże, utworzył w katalogu "Ras" pusty plik "rasphone.pbk" -
oba sposoby nie odniosły skutku i nadal po kilku/kilkunastu minutach
połączenia wywala mi błąd 623.
Co zrobić ??

Jeżeli przez jakiś czas nie będę odpisywał, to przepraszam,
będzie to znaczyło, że mnie rozłączyło i muszę restartować
kompa.