Re: PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM KOMPA

Autor: Marcin <marcin_at_ony.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 23:51:50 MET DST

Użytkownik "yale" <brakmaila@sorry.net.pl> napisał w wiadomości
news:ebo40g$moj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wypadłem z "branży" jakieś 2-3 lata temu ;) było to dla mnie zaskoczeniem.
> Nie każdy jest geniuszem, a w młodosci naskładałem się kilkudziesiąt pare
> zestawów (głównie BX i 815).

Ostatnio wymieniałem sobie radiator z wentylatorem na nowy.
Ku mojemu zdziwieniu procesor przyspawał się z radiatorem! musiałem wyrwać
procesor z soketa dosłownie wyrwać :P bo wajcha była zasłonięta radiatorem!
Ile się na kombinowałem by procek odlepić, nie chciał odejść to dałem spokój
bo jeszcze oderwę rdzeń od płytki. Zadzwoniłem na pomoc techniczna
Pentagramu, konsultant zdziwiony powiedział że nie spotkał się z takim
przypadkiem ale czytał coś na ten temat :P i polecił mi włożenie procesora
do zamrażalnika! Więc tak uczyniłem ustawiłem szybkie mrożenie! :P no i po
godzince wyciągam, ledwo co ruszyłem procesorem to odpadł od radiatora byłem
w szoku ze tak lekko się trzymał no i na nieszczęście spadł na KAFELKI!
masakra myślałem ze juz po procku a tu po zamontowaniu procesorka założeniu
nowego układu chłodzącego wszytko działało! Strachu się najadłem niemało :P

Bohaterem akcji był Intel Pentium 4 2,4Ghz