Re: ile uciągnie AT 200W?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 15:17:16 MET DST

"Atlantis" napisał:

> Czy taki zasilacz może uciągnąć [...]

To ja Ci podam, co ciągnie mój 200W (teoretycznie) zasilacz:
Płyta AT z 233MMX
2x128 MB RAM
CirrusLogic PCI ze zintegrowanym tunerem TV PCI
Voodoo 2 12 MB PCI
Creative DXR3 (karta DVD) PCI
Adaptec AHA-2940 UW DualChannel PCI
SB AWE 64 z 8MB ISA
3c589 ISA
HDD 10 GB ATA
HDD 20 GB ATA
4 x HDD 9 GB SCSI UW
Okazjonalnie HDD SCSI Narrow w kieszeni
DVD ATAPI
CD ATAPI
FDD
Pendrive
3 wiatraki do dysków
Różne urządzenia przez COM (IrDA, konwertery S300 itp.)
Cały ten majdan na jakimś wygrzebanym ze złomu Protechu z naklejką 200W.
Usiłowałem kiedyś policzyć prądożerność tego za pomocą "kalkulatora mocy"
(linka nie pomnę), ale gdy w połowie liczenia przekroczył 250 W to wpadłem w
panikę i dałem spokój. Otrzeźwił mnie dopiero chłodny powiew wydobywający się
z mojego biednego zasilacza.
Dlatego jak czasami czytam, że komuś nie startuje _goły_ zestaw (MB, CPU, RAM,
1 HDD, k. graf na zasilaczu 300W) i opinie "masz za słaby zasilacz", to
ROTFL-uję w takt obrotów leniwie kręcącego się wiatraka w moim zasilaczu.

JoteR