Re: DDR Ram w trybie dual

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 00:57:50 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns981D8B33EF415mbien@127.0.0.1...

> Czyli producent plyty wie najlepiej - w koncu on ja projektowal.

W praktyce wystarczy znać wymagania odnośnie obsadzenia banków pamięci
danego chipsetu. 99% płyt na jego bazie będzie miało takie same wymagania.

> Ja sprawdzalem na nForce2Ultra 3 moduly i dzialalo OK w dualu, ale ta
> plyta ma w sumie 3 moduly a instrukcja jasno dopuszcza taka konfiguracje
> do dual bank.

nForce to był pierwszy dualchannel-owy chipset i rządził się nieco innymi
prawami. Wszystkie następne płyty (z 4 slotami na pamięć) w przypadku
obsadzenia 3 slotów automatycznie dezaktywowały możliwość włączenia DC.