Re: Bezpieczne usuwanie sprzętu i tam karta sieciowa?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 18:46:10 MET DST

In news:ebkvqo$3g8$1@nemesis.news.tpi.pl,
piotrek <aa@aa.pl> typed:
> Witam
> Na pasku non stop mam ikonę bezpiecznego usuwania sprzętu a tam jedna
> opcja: usunięcie karty sieciowej (ethernet wbudowany w płytę główną
> notebooka), jak się tego pozbyć?
> W archiwum czytałem, że nie można tego wyłączyć, można tylko ukryć, ale to
> jest uzasadnione np przy korzystaniu z pamieci flash, bo tą pamięc
> faktycznie można usunąć, a mojej sieciówki nie da rady.
> pozdrawiam

1. PPM na pasku zadan/ wlasciwosci/ Dostosuj/ ustaw na zawsze ukryty
lub
2. Uzyj Process Explorer http://www.sysinternals.com/ i usun proces:
rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll, a ikonka zniknie

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy