Bezpieczne usuwanie sprzętu i tam karta sieciowa?

Autor: piotrek <aa_at_aa.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 18:29:05 MET DST

Witam
Na pasku non stop mam ikonę bezpiecznego usuwania sprzętu a tam jedna opcja:
usunięcie karty sieciowej (ethernet wbudowany w płytę główną notebooka), jak
się tego pozbyć?
W archiwum czytałem, że nie można tego wyłączyć, można tylko ukryć, ale to
jest uzasadnione np przy korzystaniu z pamieci flash, bo tą pamięc
faktycznie można usunąć, a mojej sieciówki nie da rady.
pozdrawiam