Re: Athlon 64 FX-51 vs Intel Core 2 Duo E6400 (do obróbki video i grafiki)

Autor: <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 01:17:37 MET DST

Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze kilka pytań uzupełniających :)

1) co oznacza że konfiguracja 2 nie zadziała? Czy chodzi o płytę
gł.? Sprawdzałem i ponoć jest gotowa do obsługi Core 2 Duo...
2) jakie są inne argumenty przeciw Athlonowi, oprócz starego socketa
(bo ja raczej nie ugrade'uję, tylko eksploatuję kompy do dna) i
pamięci ECC-R (bo ona jest koniecznością z tym FX'em)?
3) Jak duże znaczenie ma zintegrowany kontroler pamięci? Core 2 Duo
tego nie ma, a FX owszem - jak to wpływa na różnice w wydajności?
4) na czym generalnie polega różnica między PCI-E a AGP? Bo tu z
kolei chyba lepiej jest z Core 2 Duo (rozsądek nakazuje przypuszczać,
że nowsze rozwiązanie jest skuteczniejsze, prawda?)

Dzięki za odpowiedzi - im ich więcej tym większa szansa, że nie
rozejdzie mi sie kasa na kompa w trakcie kilkutygodniowych poszukiwań
"IDEALNEJ KONFIGURACJI" :))

Pozdrawiam.