Re: ktory notebook jest leprzy

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 21:08:35 MET DST

Dnia Fri, 11 Aug 2006 18:22:50 +0200, misiek1928 napisał(a):

>Ja mam takiego N100, jest OK, wszystko super - poza kartą dźwiękową ale
>to mankament wszystkich notebooków - trzeba kupić Audigy 2 ZS ;)

Jak wiesz, ja również posiadam takie cudo :) - między innymi dzięki
Twojej opinii, którą już jako użytkownik w 100% podzielam. Dźwięk jest
faktycznie taki dosyć mizerny, ale ja raczej nie planuję się pchać w
Audigy - do odtwarzania nagrań tekstów mówionych i baaaaaaardzo
sporadycznie muzyki zintegrowana karta mi całkowicie wystarcza. Od
lepszej jakości mam komputer stacjonarny z Soundblasterem X-Fi na
pokładzie ;). Pomijając dźwięk, to ten Lenovo to bardzo przyjemna
konstrukcja. Obudowa tylko mogłaby być czarna lub ciemnoszara, boję
się, że ten srebrny kolor dosyć szybko się porysuje. Ale co tam, serce
przestanie boleć po drugiej czy trzeciej rysie ;).

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania generacji V/V: Soltek SL-75KAV | AMD XP 2000+ | 768MB RAM