Re: ktory notebook jest leprzy

Autor: MM <nie_at_podaje.com>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 16:23:18 MET DST

Użytkownik "xth" <xthorn@op.pl> napisał w wiadomości
news:ebhssq$abh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wolalbym nowy bo jest dluzsza gwaracja, myslalem tez o jakims uzywanym
> dellu nie wiem co bedzie leprze.
> Cel do programowania, ogladanie filmow, tworzenie stron www praca z
> dokumentami, (na pewno nie do grania w gry)

Cokolwiek wybierzesz poszukaj na ebay lub allegro przy odrobinie szczęści
możesz wylicytować notebooka z niezłym wskaźnikiem cena / parametry.
Zwróć uwagę na parametry ekranu / grafikę, procesor i ilość pamięci.
późniejsza rozbudowa laptopa może być kosztowna.

Ja mogę polecić notebooki TOSHIBA w tej cenie pewnie coś z serii Satellite.
Używane w firmie były niezawodne, a czasem musiały znosić naprawdę ciężkie
warunki.
Z IBM miałem gorsze doświadczenia ale to już nie ta epoka. Innych marek nie
miałem okazji dłużej testować.

MM