Re: Grafika Leadtek vs Club 3D

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 20:15:16 MET DST

MadMan ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Raczej jesteś w błędzie. Karty są robione w różnych fabrykach, ale na
> podstawie referencyjnego projektu PCB, chłodzenia i całej reszty. Moja
> MSI jest też bardzo podobna, nie wiem do jakiego stopnia - nie mam
> zdjęcia, a nie chce mi się szukać.
Ogladajac na allegro karty faktycznie roznia sie nadrukami:
http://www.allegro.pl/16315_7300_i_nowsze.html?order=t&view=gtext
> Wniosek - kupić tańszą :)

Niestety ze wzgeldu na inne ceny w hurtowniach ten Club 3D bedzie nieco
drozszy - ale jak pisalem na Leadtek'a czekam tydzien a Club 3D jest
dostepny od reki w innej hurtowni (zreszta i tak juz zamowilem) :)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!